Grote Prijsverschillen

tussen merken / winkels?marges uitleg

In een typische winkel om de hoek is de verkoopprijs van een matras soms tot 5 maal de productiekost. Je zal dus vooral dure publiciteit, dure huren, en overdreven winsten betalen.

Een gewone winkel op een toplocatie met een voorkeur voor dure reclamefolders, zal automatisch meer aanrekenen voor een gelijkaardige matras.

Ook gebruiken de meeste merken zogenaamde referentieprijzen, waardoor er geen onderlinge concurentie meer is tussen de verschillende winkels.  Gevolg: Te hoge prijzen.

De oplossing :

Rechtstreekse verkoop van fabriek naar klant

werking fabriek

 

Bij Leeva maken we een fantastische matrassen & kussens, en verkopen die rechtstreeks via deze website.   Dit alles zonder dure reclamecampagnes, dure winkels en extra kosten van de groothandel.  Dankzij deze website weet je zwart op wit wat je precies zal ontvangen.  Met 14 dagen gratis proefslapen als verzekering tegen een miskoop. 

De matras > meer weten